01
Krok
Składasz zamówienie na serwis i wskazujesz, których usług ma dotyczyć.
02
Krok
Dzwonimy uzgodnić dogodny dla Ciebie termin odbioru roweru.
03
Krok
Odbieramy rower serwisujemy i odwozimy.
04
Krok
Cieszysz się przeserwisowanym rowerem bez wychodzenia z domu.
FAQ
Czyli co i jak
Czym jest serwis rowerowy LAZARET.PL?

Poprzez naszą stronę LAZARET.PL możesz bez wychodzenia z domu zamówić naprawę swojego roweru. Działamy jak każdy sklep internetowy, tyle że zamiast produktów sprzedajemy nasze usługi.

Serwis roweru zakupiony online za pośrednictwem LAZARET.PL to:

WYGODA – zamawiasz w wolnej chwili, w przerwie na lunch, wieczorkiem na sofie, a nawet w trakcie przejażdżki rowerowej, kiedy zauważysz, że twój rower szwankuje.

OSZCZĘDNOŚĆ CZASU – cały proces złożenia zamówienia zajmuje kilka minut. Czy pamiętasz ile czasu zajęło ci ostatnio dostarczenie i odebranie roweru z serwisu?

OSZCZĘDNOŚĆ PIENIĘDZY – w naszym serwisie otrzymasz usługę serwisową na najwyższym poziomie w bardzo konkurencyjnej cenie.

Gdzie działamy?

Za pośrednictwem naszego serwisu LAZARET.PL możesz zamówić serwis wraz z odbiorem i odwiezieniem twojego roweru pod każdy adres w granicach administracyjnych miasta WROCŁAWIA.

Centrum Serwisowe LAZARET we Wrocławiu znajduje się przy ul. Kościuszki 163.

Co to znaczy, że LAZARET jest serwisem rowerowym Door-To-Door?

Nasz serwis powstał w odpowiedzi na potrzeby rowerzystów mieszkających w dużych miastach, takich jak Wrocław, gdzie nowe osiedla i „sypialnie” coraz bardziej oddają się od centrum. Tym samym skorzystanie z udogodnień i usług zlokalizowanych w centrum stało się dla wielu z Was coraz bardziej kłopotliwe i czasochłonne.

W LAZARET.PL możesz zamówić serwis roweru w każdym dowolnym momencie (24/7/365). Po zarejestrowaniu Twojego zamówienia umawiamy telefonicznie wygodny dla ciebie termin odbioru. Przywozimy rower do naszego Centrum Serwisowego, naprawiamy i odwozimy go z powrotem do Ciebie.

Czy może być jeszcze prościej i wygodniej?

Może! Na przykład składając zamówienie zaznacz w jakich godzinach możemy się z tobą kontaktować telefonicznie. Jeśli zamówiłeś serwis w godzinach pracy nie musisz się obawiać, że oddzwonimy do Ciebie akurat w momencie, kiedy Twój szef stoi przy Twoim biurku.

Nie musisz brać urlopu, żeby wydać nam rower – odbiory rowerów umawiamy zazwyczaj w godzinach wieczornych i w weekendy, tj. wyłącznie wtedy, kiedy Tobie najbardziej odpowiada.

Czy naprawę roweru można zlecić wyłącznie online poprzez serwis LAZARET.PL?

Oczywiście, że nie. Możesz zlecić nam serwis w sposób tradycyjny, tj. przyjechać do nas swoim rowerem i zostawić go u nas do naprawy. Z myślą o Waszej wygodzie nasze Centrum Serwisowe zlokalizowane zostało w centrum miasta, w miejscu bardzo dobrze skomunikowanym. Vis’a’vis naszego Centrum Serwisowego znajduje się duża stacja rowerów miejskich, a do przystanków tramwajowych i autobusowych jest raptem kilkaset metrów.

UWAGA: ponieważ dużą część naszego czasu spędzać będziemy na odbiorach rowerów od klientów, wskazane jest abyś uprzedził nas telefonicznie o planowanej wizycie u nas (tel. 792 757 902).

Jakie usługi serwisowe można zlecić w LAZARET.PL?

Wykonujemy bardzo szeroki zakres usług serwisowych. Pełny wykaz usług wraz z cennikiem znajdziesz w zakładce USŁUGI na stronie główniej. Jeśli zainteresowany jesteś jakimś wyjątkowym zabiegiem, którego nie znajdujesz w naszym sklepie, skontaktuj się z nami i dopytaj – być może mamy go w ofercie, tylko „ukrył” się przed Tobą pod jakąś dziwną nazwą.

Jakie rowery można serwisować w LAZARECIE?

Nasi serwisanci kochają wszystkie rowery – miejskie, szosowe, trekkingowe, przełajowe, MTB, enduro, downhill’owe. Ale nie ukrywają, że największą słabość mają do wysokiej klasy rowerów sportowych, czyli takich, na których sami startują w zawodach.

Nie zajmujemy się renowacją rowerów, przywracaniem do życia rowerów w agonii, malowaniem podzespołów. Ale nie przeszkadza nam, że twój rower jest zakurzony po zimie spędzonej w piwnicy, czy ubłocony po maratonie. Wśród naszych usług serwisowych znajdziesz m.in. usługę mycia roweru.

Jak wyszukać usługi?

Pełną listę usług dostępnych w serwisie LAZARET.PL znajdziesz w zakładce USŁUGI na stronie głównej. Usługi pogrupowaliśmy tematycznie, aby ułatwić ich wyszukiwanie.

Usługi możesz zamawiać pojedynczo lub w pakietach. Proponujemy Wam 3 gotowe pakiety najpopularniejszych usług serwisowych, które znajdziesz w zakładce PAKIETY na stronie głównej. Jeśli zainteresowany jesteś jakimś wyjątkowym zabiegiem, którego nie znajdujesz w naszym sklepie, skontaktuj się z nami i dopytaj – być może mamy go w ofercie, tylko „ukrył” się przed Tobą pod jakąś dziwną nazwą.

Jak złożyć zamówienie?

Sam proces zamawiania jest analogiczny do składania zamówień w sklepach on-line. Wybierasz usługi i wkładasz je do koszyka. Następnie opłacasz swoje zamówienie, a my resztę robimy za ciebie.

Czy do złożenia zamówienia konieczne jest założenie konta klienta?

W naszym serwisie podmiotem jest rower, dlatego każdemu rowerowi zakładamy oddzielne konto klienta. Każdy rower otrzymuje od nas indywidualny numer serwisowy, który jest jednocześnie NUMEREM KLIENTA i pozwala zarówno serwisowi jak i właścicielowi roweru na wgląd w historię serwisowania w naszym serwisie.

Jeśli zamawiasz nasz serwis online za pośrednictwem strony LAZARET.PL, zakładasz swojemu rowerowi konto klienta automatycznie, podczas zamawiania usługi serwisowej.

Jeśli przyprowadzasz rower osobiście, konto klienta dla Twojego roweru zakłada pracownik serwisu.

Jakie dane osobowe muszę podać przy składaniu zamówienia?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO od właścicieli rowerów wymagamy podawania jedynie tych danych osobowych, które są niezbędne do przetworzenia zamówienia i zrealizowania zamówionej usługi.

Jeśli zamawiasz usługę online, konieczne jest podanie nam imienia i nazwiska, adresu, adresu e-mail oraz numeru telefonu.

Jeśli zamawiasz serwis osobiście oczekujemy od ciebie pozostawienia nam jedynie danych kontaktowych tj. nr telefonu oraz adresu e-mail, abyśmy mogli poinformować Cię o statusie Twojego zamówienia, w tym o jego zakończeniu.

Jaki jest koszt usługi Door-To-Door?

Odbiór roweru od Klienta kosztuje 15 złotych. Odwiezienie roweru do Klienta kosztuje również 15 złotych. Łącznie koszt usługi transportu od Klienta do Serwisu i z powrotem wynosi 30 złotych za każdy rower.

Cena dotyczy odbiorów i dostaw realizowanych od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00 w granicach administracyjnych miasta Wrocławia.

Kiedy płacę za usługę serwisową?

Za usługę serwisową płacisz po wykonaniu usługi, czyli w momencie odbioru roweru. Zapłacić możesz gotówką lub kartą.

Z góry opłacasz jedynie koszt usługi transportowej w wysokości 30 zł. Opłatę tą dokonujesz przelewem po złożeniu zamówienia. Dopiero po zaksięgowaniu na naszym koncie wpłaty w wysokości 30 zł Twoje zamówienie usługi serwisu door-to-door zostaje potwierdzone i przyjęte do realizacji.

Czy cena usługi podana na stronie jest ceną ostateczną?

Informację o tym, co zawiera cena danej usługi znajdziesz w opisie usługi. Zazwyczaj cena usługi podana na naszej stronie nie zawiera kosztu części zamiennych. Możesz zakupić nową część u nas, wówczas po wykonanym serwisie doliczamy koszt wymienionych części. Możesz również przynieść nam swoje części zamienne, wówczas podany na stronie koszt usługi jest dla ciebie kosztem ostatecznym.

Kiedy cena serwisu może ulec zmianie?

Jeśli w trakcie serwisowania roweru zidentyfikujemy konieczność wykonania dodatkowej, nie zleconej przez Ciebie usługi, kontaktujemy się z Tobą, a Ty decydujesz czy chcesz poszerzyć złożone zlecenie serwisu.

Jeśli w trakcie serwisowania roweru zidentyfikujemy konieczność wymiany jakiejś części na nową, kontaktujemy się z Tobą, a Ty decydujesz czy chcesz poszerzyć złożone zlecenie serwisu.

Jednakże, jeśli koszt nowych części nie przekracza kwoty 30 złotych zastrzegamy sobie prawo do wymiany tych części bez uprzedniej konsultacji.

Ile czasu zajmuje serwisowanie roweru w LAZARECIE?

Średnio serwis roweru zajmuje nam 5-7 dni.

Czas potrzebny na serwis Twojego roweru zależy od zakresu zleconego serwisu i jest ustalany dla każdego roweru indywidualnie. O przewidywanym terminie gotowości Twojego roweru zostaniesz poinformowany przez pracownika serwisu w momencie przyjęcia roweru do serwisu. Stopień realizacji usługi serwisowej możesz śledzić na stronie LAZARET.PL

Co to jest usługa EXPRESS?

Usługa EXPRESS odnosi się do czasu w jakim realizujemy serwis twojego roweru. Jeśli wykupiłeś usługę EXPRESS czas serwisu roweru zostaje skrócony do 2 dni roboczych. Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia realizacji usługi EXPRESS w przypadku, kiedy  zlecony zakres usług serwisowych nie będzie możliwy do wykonania w przeciągu 2 dni roboczych.

Jak ustalić termin odbioru roweru oraz termin odwiezienia?

Kontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia i ustalamy termin odbioru. Podczas składania zamówienia określasz przedział godzinowy, w którym możemy się z Tobą kontaktować telefonicznie.

W trakcie procesu serwisowania Twojego roweru jesteś na bieżąco informowany o statusie Twojego zamówienia (informacje przesyłamy na podany w zamówieniu adres e-mail). Kiedy przeprowadzany serwis otrzyma status SERWIS ZAKOŃCZONY wówczas kontaktujemy się z Tobą ponownie i ustalamy termin odwiezienia.

Czy jeśli mieszkam w mieszkaniu, pracownik serwisu odbierze mój rower z mieszkania?

Jeśli przechowujesz swój rower w mieszkaniu, odbierzemy go z mieszkania i tam go z powrotem dostarczymy. To ty ustalasz adres odbioru swojego roweru.

W jakich godzinach mogę dostarczyć i/lub odebrać rower osobiście?

Pracujemy od 9:00 – 21:00 od poniedziałku do piątku oraz w wybrane soboty.

UWAGA: ponieważ dużą część naszego czasu pracy spędzamy poza Centrum Serwisowym na odbiorach rowerów od klientów, prosimy, abyś za każdym razem umówił telefonicznie wizytę w naszym serwisie (tel. 792 757 902)

Co się dzieje jeśli przegapię ustalony termin odbioru mojego roweru przez pracownika serwisu?

Jeśli pod wskazanym adresem w umówionym terminie nie zastaniemy nikogo, kto będzie nam mógł wydać rower, Twoje zamówienie zostanie potraktowane jako ANULOWANE. Otrzymasz zwrot zapłaconej ceny, pomniejszonej o 15 zł, tj. koszt dojazdu pod wskazany adres.

A co się dzieje w przypadku gdy zapomnę o umówionym terminie zwrotu mojego roweru?

Jeśli po serwisie odwozimy do Ciebie rower, a pod wskazanym adresem i w umówionym terminie nie zastaniemy nikogo kto będzie mógł odebrać go od nas oraz opłacić wykonaną usługę, wówczas rower wraca do naszego Centrum Serwisowego o czym informujemy cię wysyłając ci wiadomość tekstową na podany w zamówieniu numer telefonu. Opłata za transport zostanie pobrana, a twój rower czeka na odbiór osobisty w naszym serwisie.

Co się dzieje jeśli zapomniałem odebrać rower z serwisu?

O gotowości Twojego roweru do odbioru informujemy cię wysyłając wiadomość tekstową na podany nam przez Ciebie numer telefonu. Po otrzymaniu potwierdzenia gotowości masz 3 dni robocze na odebranie swojego roweru z serwisu. Po tym terminie naliczana zostaje opłata za magazynowanie roweru w wysokości 15 zł za każdy rozpoczęty tydzień. W międzyczasie wysyłamy do ciebie kolejne wiadomości sms przypominające o konieczności odbioru roweru.

Jak ustalić termin odbioru roweru oraz termin odwiezienia?

Jeśli złożyłeś i opłaciłeś zamówienie online, możesz z niego zrezygnować najpóźniej do 2 godzin przed ustalonym okienkiem odbioru. Wówczas otrzymujesz pełen zwrot kosztów przelewem na to samo konto bankowe, z którego opłacone zostało zamówienie.

Jeśli o rezygnacji z zamówienia poinformujesz nas w czasie krótszym niż 2 godziny przed rozpoczęciem umówionego okienka czasowego odbioru roweru, Twoje zamówienie zostanie ANULOWANE, jednakże pobrana zostanie opłata operacyjna w wysokości 15 zł.

Po odebraniu roweru od klienta nie można zrezygnować z zamówienia, ponieważ usługa serwisowa została już rozpoczęta.

Jeśli dostarczyłeś rower do Centrum Serwisowego osobiście, rezygnacja z zamówienia usługi serwisowej jest możliwa jedynie osobiście i pod warunkiem, że usługa serwisowa Twojego roweru nie została jeszcze rozpoczęta.

W jakim terminie mogę zmienić zamówienie?

Jeśli najpóźniej 2 godziny przed rozpoczęciem umówionego okienka czasowego odbioru roweru, zgłosisz nam konieczność zmiany terminu odbioru, zmiana taka zostanie zarejestrowana przez pracownika serwisu i nie obciążymy Cię żadnymi dodatkowymi kosztami.

Jeśli o zmianie terminu odbioru poinformujesz nas w czasie krótszym niż 2 godziny przed rozpoczęciem umówionego okienka czasowego odbioru roweru, Twoje zamówienie zostanie ZAWIESZONE. W ciągu 24 godzin od momentu „zawieszenia” Twojego zamówienia skontaktujemy się z Tobą ponownie w celu ustalenia nowego terminu odbioru, jednakże naliczona zostanie dodatkowa opłata operacyjna w wysokości 7 zł.

Jeśli rower zostanie przez nas odebrany, a ty chcesz zmienić swoje zamówienie skontaktuj się z nami telefonicznie, a my poinformujemy cię, czy taka zmiana jest jeszcze możliwa i czy wiąże się ona ze zmianą terminu wykonania serwisu.